Klantrelatie

Bij Baas Zorg draait alles om de relatie met de klant en de  beleving die de klant ervaart bij de zorg die hij ontvangt. Doordat  de zorg altijd wordt geleverd door bekende gezichten, voelt de  cliënt zich veilig en vertrouwd bij de zorgverlener. Wij denken  mee en we denken vooruit, zodat de klant altijd de juiste zorg op  het juiste moment ontvangt. 

Previous Story

Het aantal mensen met ouderdomsziekten zal fors toenemen door de vergrijzing

Next Story

Doelmatigheid

Latest from Over Ons

Mensgerichte aanpak

BAAS ZORG prefereert een mensgerichte aanpak. Dit wordt ondersteund door interne processen die gelijke behandeling, inclusie

Inkoopbeleid

Dagelijks koopt BAAS ZORG uiteenlopende producten en diensten in, van etenswaren tot medische materialen. Ook dit

E-health

Met het gebruik van eHealth kan BAAS ZORG de zorgverlening op afstand leveren. Met het gebruik

Vervoer

Bij BAAS ZORG is men er zich van bewust dat elke kilometer die een medewerker aflegt