Wij horen graag hoe u onze zorg ervaart. Als u tevreden bent, maar ook als u niet tevreden bent. Van uw feedback kunnen wij leren en onze zorg nog beter maken.
Bent u niet tevreden over de zorg die wij aan u verleend hebben? Neemt u dan contact met ons op zodat wij samen naar een oplossing toe kunnen werken. Uw klacht kunt u sturen naar klachten@baaszorg.nl. Wij zullen uw klacht in vertrouwen behandelen.
Als u het niet eens bent met de uitkomst, dan kunt u uw klacht melden bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Baas Zorg is aangesloten bij Stichting Zorggeschil en Quasir.
Klachtenprocedure
Als u een klacht in wilt dienen, dan doorloopt u een aantal stappen. Deze stappen vind u terug in de infographics van Stichting Zorggeschil en Quasir. Hier vind u de infographic van Stichting Zorggeschil: Infographic client Zorggeschil.

De infographic van Quasir kunt u hier bekijken: Infographic-klachtenbehandelingsproces.
Uitgebreide informatie over de klachtenprocedure vind u in de flyer:
Cliëntenraad
Heeft u tips of suggesties voor verbeteringen van de zorg in een instelling? Deze tips en suggesties kunt u delen met de cliëntenraad. De cliëntenraad behartigt de belangen van patiënten van een zorginstelling. Iedere zorginstelling is verplicht om een cliëntenraad te hebben. De raad praat namens u én geeft advies over patiëntenzorg aan de zorginstelling. Wilt u lid worden van de cliëntenraad, stuurt u dan een e-mail naar clientenraad@baaszorg.nl.De cliëntenraad is wettelijk geregeld in de wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen. Meer informatie over de wet vindt u bij de overheid: Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz).U kunt ook meer informatie vinden op de website van LOC zeggenschap in zorg. Deze organisatie vertegenwoordigt de cliëntenraden.